poniedziałek, 10 grudnia 2012

Nietypowy tort dla brata

Hej :)
Jestem Mika. Założyłam tego bloga, gdyż chcę się z Wami podzielić moimi cukierniczymi doświadczeniami.
Będę tu umieszczać zarówno przepisy jak i propozycje dekoracji tortów, ciast i ciasteczek.

Na początek pokażę Wam tort, który zrobiłam na komunię mojego młodszego brata.

Nie jest to typowy tort komunijny.
Ma trzy piętra. W każdym z nich jest czekoladowy biszkopt przekładany na zmianę kremem śmietanowym, pokruszonymi ciasteczkami i bananami.

Każde piętro pokryłam masą cukrową i ozdobiłam kakaowym kremem maślanym.
Na górze umieściłam kilka kwiatków, które również wykonałam z masy cukrowej.

Poniżej zobaczycie dekoracje oraz jak tort prezentował się na komunijnym stole.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;)





1 komentarz:

  1. :D Genialny jest! Przy okazji życzę Tobie (i sobie też:P) duużo wytrwałości, sukcesów, spełnienia wszystkich marzeń i jak najwięcej pomysłów na nowe pychotki :D :*

    OdpowiedzUsuń